tirsdag 14. april 2009

Nytt familiemedlem

Det er med stolthet og glede jeg kan presentere vårt nye familiemedlem; Dino. Han er, i likhet med Zetha, en bichon frisé. Nå har vi gamlemor på 10 1/2 og “krapylet” på 1 1/2 år. Dino har tidligere bodd hos niesen min, men er nå omplassert til oss. Det ser ut til at han takler overgangen bra. Vi gleder oss til å bli kjent med han og håper han vil trives hos oss. Når vi går på tur, vil Dino gjerne springe rundt omkring – alt skal undersøkes – snuse litt, smake litt. Han vil gjerne ha med seg Zetha på oppdagelsesferd. Zetha, derimot…. hun tar det veeeeldig roooolig – hun lunter avgårde; jada, jada, jeg kommer – ikke noe stress. Noen campingnaboer sa til oss, nå vil dere skjønne hvor godt vant dere har vært med Zetha som er så rolig. Joda, her var det tempoforskjell. I menneskeår er Zetha en voksen dame på 70, mens Dino er fjortis. Etterhvert vil han finne sin plass hos oss og kanskje bli smittet av samme latskapen som Zetha. Håper ihvertfall at Dino og Zetha vil få mye glede av hverandre.

DSC01571

DSC01578

8 kommentarer:

  1. Hyggelig å hilse på deg Dino...nå må du fare pent med ho matmor og matfar...og Zetha ja hun får du behandle pent også...sånn at dere blir skikkelig gode kamerater..da passer hun ekstra godt på deg ..må du skjønne ! Du er da herlig å..
    Ha en fin uke...med å snuse og gjøre ablegøyer !

    SvarSlett
  2. Alltid fine motiv og det ser ut som disse to liker og posere for fotografen for å vise hvor skjønne de er!!!

    SvarSlett
  3. hellandussan,...man bli jo så mjuk at sånne vesen..kattunga og valpa.....ha en fin dag du flinke dame

    SvarSlett
  4. Hei.

    Det går sikkert helt fint!

    Jeg har ikke sett deg før,
    så kanskje besøker vi litt ulike blogger...

    Ha en riktig fin dag..
    Hilsen din navnesøster!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt medlem i familien:-) Han var kjempesøt - og så myk og glad ut!
    Blir nok mye glede sammen med han, ja!

    SvarSlett
  6. Å, så nydelig, helt skjønn!

    SvarSlett
  7. Glad vi fikk han eg.
    Ikke så mye å si, har jo alerede sagt det til deg.

    Jaja, han e jo søøt da!! Håper han trives hos oss.

    Klemz lille Meg. x)

    SvarSlett

Fint at du titter innom bloggen min - nå ble jeg glad. Setter stor pris på om du forteller meg at du har vært her og da er sjansen stor for en hilsen tilbake...