lørdag 7. februar 2009

Award


Jeg har fått min andre award. Denne gang har jeg fått den fra Stubbetufsa i nord. Sammen med awarden hadde hun skrevet begrunnelse som jeg ble rent rørt av; det gleder meg i hjertet å lese en positiv omtale. Jeg skal gi den videre til tre nye bloggere. Jeg velger følgende tre:
Aud
Aud og Sommertid er nye medlemmer av "Blogglandia" - ønsker dem lykke til med bloggen. Elin har lengre fartstid, men jeg vil gi henne denne awarden likevel. 

*  Sett inn bildet av awarden i bloggen din og lag link til giveren (meg)
*  Gi awarden videre til tre nye bloggere (som forhåpentligvis blir glad for å bli plukket ut)
*  Lag link til de tre og gi beskjed i bloggen deres om at du har noe til dem

3 kommentarer:

  1. Næmmen- så koselig da, Jannicke! En Award sånn midt på lørdags formiddag- det var en særdeles hyggelig overraskelse! Tuusen hjertelig takk!!!!! Jeg er forresten såpass ny at det er veldig stas med Award enda, hehe ;o) Ha en flott helg, så "snakkes" vi snart igjen... Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. I forfjamselsen glemte jeg reint å gratulere deg med Award! Gratulerer så masse, vel fortjent!!! Klemmer

    SvarSlett
  3. Takker og neier *S*. Alltid hyggelig å få award..ja for det her er min 2 award. Såpass ny er jeg. Men jeg har 2 blogger, myspace side og piczo hjemmeside...så der er jeg alldeles ikke ny.
    Ha en fortsatt fin helg !

    SvarSlett

Fint at du titter innom bloggen min - nå ble jeg glad. Setter stor pris på om du forteller meg at du har vært her og da er sjansen stor for en hilsen tilbake...